/ Історія бренду HESI Plantenvoeding B.V

Історія бренду HESI Plantenvoeding B.V

20.12.2021


Друзі, ми розпочинаємо серію публікацій про легендарні бренди у світі гровінгу. За кожним із них стоїть своя унікальна історія, адже цей бізнес завжди був “андеграундним”, а засновники переважно такі ж гровери, як і їхні клієнти. І першою в нашому списку йде невелика сімейна фірма, репутація якої у всьому світі є бездоганною вже багато років.


HESI Plantenvoeding B.V. - Успішна міжнародна компанія, розташована в місті Керкраді в Нідерландах. Виробляє добрива, стимулятори та добавки для вирощування рослин. Поставляє свою продукцію до Європи, Америки, Азії та Південної Америки. Добре зарекомендувала себе серед гроверів усього світу. HESI активно проводить дослідження метаболізму рослин та розробляє оптимальний склад мікроелементів для кожної фази росту. Тому їх добрива універсальні і підходять всім видам рослин. Бренд постачає повну лінійку продуктів з поживними речовинами для рослин та стимулятори, призначені для трьох різних поживних середовищ: ґрунту, води та кокосового субстрату.


Назва бренду є поєднанням імен двох засновників компанії: частка HE – це ім'я Хенка І. Джепелаара, а SI – Сіглінде Вінклер.


1995 року подружня пара в місті Керкраді відкривають свою компанію з виробництва добрив. Сіглінде працювала начальником лабораторії великої компанії, а її колишній бос мав величезну оранжерею з безліччю різноманітних тропічних рослин. Він був незадоволений тим, як розвивалися рослини і попросив Сіглінде як хіміка синтезувати добриво в лабораторії його власної компанії.


В результаті було отримано формули для Root Complex, TNT Complex та Bloom Complex, які залишилися незмінними до сьогодні. Сіглінді перевірила рецепти на своїх кімнатних рослинах, просто щоб переконатися, що все гаразд. Піддослідні рослини в будинку та оранжереї боса процвітали чудово.


Приблизно в той же час Хенк займався вирощуванням "інших рослин", і, коли він побачив результати будинку і почув про успіх оранжереї, він попросив Сіглінду зробити те саме для рослин Хенка. І ці досліди також виявились дуже позитивними. Якість урожаю була чудовою, Хенк з гордістю розповів про успіхи дружини друзям, і вони попросили і собі трохи добрив. Все більше і більше гроверів цікавилися продуктом подружжя, а попит серед постійних клієнтів Хенка та Сіглінді невпинно зростав.


Так хобі перетворилося на невеликий бізнес, а надалі і в міжнародну компанію з бездоганною репутацією. Компанія продовжила розробляти нові продукти. Так з'явилися лінійки удобрень для кокосу та гідропоніки, а також стимулятори HESI Boost, SuperVit та PowerZyme, які мають попит у гроверів по всьому світу.



До списку